سلامت و پزشکی حوزه‌ی کار شما است؟ با ما به BMJ وصل شوید

BMJ یکی از ناشران مطرح در حوزه‌ی پزشکی و سلامت است  که شرکت  Knowledge E نمایندگی آن را در ایران در اختیار دارد. این ناشر بیش از صدوهفتاد سال پیش کار خود را به‌عنوان یک نشریه‌ی پزشکی آغاز کرد و از آن زمان توانست با جلب مخاطب جهانی به برندی جهانی تبدیل شود. BMJ به سازمان‌های حوزه‌ی پزشکی و سلامت و درمانگران کمک می‌کند با نشر دست‌آوردهای پژوهشی خود مهم‌ترین چالش‌های حوزه‌ی سلامت را مطرح و حل‌وفصل کنند. BMJ همچنین با ارائه‌ی راهكارهایی برای یادگیری تمام‌عمر، به توسعه‌ی حرفه‌ای حرفه‌مندان این عرصه از علم ياري مي‌رساند و با ارائه‌ی ابزارهای موثر مانند پزشکی مبتنی بر شواه (Evidence-based Medicine) به حرفه‌مندان این حوزه کمک می‌کند در کار بالینی خود هوشمندانه تصمیم بگیرند و حرفه‌ای‌تر عمل کنند.

BMJ محصولات خود را در چهار بخش به شرح زیر در اختیار متخصصان و پژوهشگران حوزه‌ی سلامت و درمان قرار می‌دهد:

  1. The BMJ and BMJ Journals Collection
  2. BMJ Learning
  3. BMJ Best Practice
  4. Research to Publication

با بهره‌گیری از این منابع متخصصان و پژوهشگران حوزه‌ی  سلامت و درمان می‌توانند:

  • کار بالینی خود را به‌صورت شاهدمبنا و با تکیه بر منابع غنی BMJ‌ انجام دهند.
  • به آخرین تحقیقات و راهنماهای بین‌المللی در حوزه‌ی سلامت دست یابند.
  • با تکیه بر معتبرترین منابع در فعالیت‌های بالینی خود تصمیم‌گیری کنند.
  • یادگیری تمام‌عمر را در حرفه و علم پزشکی در پیش گیرند.

در ادامه منابع BMJ به‌صورت اجمالی معرفی شده‌‌اند.

نشریات BMJ دربرگیرنده‌ي جدیدترین تحقیقات پزشکی‌اند و بالاترین ضریب تاثیر را در حوزه‌ی تخصصی خود دارند. این نشریات آخرین اخبار، ایده‌ها و دیدگاه‌های تخصصی را عرضه و بسیاری از آنها در حوزه‌ی کاری خود در سطح جهان نقش رهبري را ايفا مي‌كنند؛ مانند: Annals of the Rheumatic Diseases، Heart، Thorax، Gut و The BMJ

برای دسترسی به The BMJ‌ این‌جا را کلیک کنید.

برای دسترسی به The BMJ Journals Collection این‌جا  را کلیک کنید.

این منبع شامل خطوط راهنمای گام‌به‌گامی است که روند تشخیص، مدیریت، درمان و پیش‌گیری را در شرایط متنوع بالینی تغذیه می‌کند. محصول  Best Practiceاز BMJ درواقع ابزاری است که تصمیم‌گیری در کارهای بالینی و کلینیکی را پشتیبانی می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر این‌جا را ببینید.

دسترسی بی‌مرز به پایگاه پزشکی شاهدمبنا با اپلیکیشن Plus

این اپلیکیشن محصول پژوهش‌های گسترده‌ای است که BMJ روی رفتار اطلاعاتی مشتریان خود انجام داده است. با چنین پشتوانه‌ای، اکنون دسترسی آن‌لاین و آف‌لاین به مجموعه‌ي Best Practice از این ناشر  توسط یک رابط کاربری و یک امکان جست‌وجوی ارتقایافته امکان‌پذیر است.

با این اپلیکیشن می‌توانید در هر زمان و مکانی به پاسخ‌های مورد نیازتان دست یابید. این اپلیکیشن در Best Practice از ناشر BMJ در دسترس است.

برای دسترسی این‌جا  را کلیک کنید.

این منبع یک وب‌سایت آموزشی آن‌لاین است که در آن آموزش‌های تعاملی گوناگونی اعم از بالینی و غیربالینی ارائه می‌شود. در حال حاضر BMJ Learning با برند مشترک BMJ و جامعه‌ي پزشکی ایران عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند در پایان هر دوره‌ي آموزشی مدرک CME خود را با برند مشترک BMJ و The Iranian Society of Internal Medicine دریافت کنند.

برای دسترسی به این منبع این‌جا را کلیک کنید.

برای دریافت راهنمای استفاده این‌جا را کلیک کنید.

سرویس «از پژوهش تا نشر» محصول مشترک BMJ و UCSF‌ است. با این سرویس حرفه‌ای، پژوهشگران حوزه‌ی پزشکی می‌توانند نتایج پژوهش‌های خود را در نشریاتي بسیار باکیفیت منتشر کنند.

برای اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی این سرويس این‌جا را کلیک کنید.

برای دریافت منابع غنی BMJ

شرکت Knowledge E نماینده‌ی ناشران برتر بین‌المللی است و به‌واسطه‌ي تجربه‌ی بسیار درخشان خود در اين حوزه، تامین منابع دانشگاه‌ها و موسسه‌های زیادی را در منطقه بر عهده دارد. ما با چنین پشتوانه‌ای آمادگی داریم بهترین شرایط خرید و به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را برای نیاز خاص دانشگاه، موسسه يا کتابخانه‌تان به شما پیشنهاد كنیم. اگر مایل هستید هوشمندانه بخرید و اقتصادی خرج کنید، با ما به نشانی info[@]fardadsolutions.com تماس بگیرید. ما تامین منابع را با نیازسنجی دقیق برای مورد خاص شما انجام می‌دهیم تا مجبور به پرداخت‌های غیرضروری نشوید.

در کنار این خدمت، ما به شما کمک می‌کنیم کتابخانه‌ی الکترونیکی خود را بسیار حرفه‌ای بسازید و دسترس‌پذیری منابع‌تان را به حداکثر برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

با نزدیک‌ترین نمایندگی ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.