Zednee

دسترسی نامحدود به جهانی از منابع علمی

Zednee چیست؟

در عصر دیجیتال، ما معتقدیم که هر کسی باید بتواند هر چیزی را در هر زمانی یاد بگیرد. منابع قابل کشف، قابل اعتماد و اطمینان برای پژوهش‌های مولد و رشد در آینده بسیار مهم هستند! راهکار ما برای دسترسی آسان به این منابع، ارائه Zednee به شماست!

Zednee یک پلتفرم دیجیتال است که دسترسی به منابع علمی را به صورت قانونی تسهیل می‌کند. این پلتفرم شامل محتوای دسترسی آزاد از مجموعه منابع رایگان ناشر EBSCO و محتوای اشتراکی از ناشر بین المللی Wiley می‌باشد. از طریق Zednee به صورت یکپارچه، صدها منبع عملی را همزمان جستجو می‌کنید. کافی است وارد آدرس app.zednee.io شوید و رایگان ثبت نام کنید.

چرا Zednee؟

توسعه و ارتقای شغلی

اگر پژوهشگران سازمان شما به دنبال تقویت تخصص، گسترش دانش در صنعت، یا تقویت مهارت‌های تصمیم‌گیری و رهبری خود هستند، منابع علمی و دانشگاهی در Zednee می‌توانند به پیشرفت آنان کمک کند. جستجو در Zednee صرفه جویی در زمان، تسهیل بازیابی منابع و تسریع فرایند پژوهش را برای پژوهشگران شما به ارمغان می آورد.

منابع نامحدود

Zednee با همکاری EBSCO و Wiley هزاران منبع دیجیتال از جمله مقالات، کتاب‌های الکترونیکی، گزارش‌ها و مطالعاتی در همه حوزه‌ها از هوانوردی گرفته تا جانورشناسی را پوشش می‌دهد. این پلتفرم منابع علمی مختلف را برای حمایت از ایده های نوآورانه پژوهشگران شما فراهم می‌کند.

اشتراک ساده

Zednee دسترسی نامحدود به دنیایی از منابع علمی را فقط با هزینه یک مقاله تحقیقاتی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان شما فراهم می کند.

با Zednee یک کتابخانه شخصی داشته باشید:

جستجوهای خود را به انواع منابع، زبان‌های مختلف، ناشرین، پوشش جغرافیایی و سایر موارد محدود کنند.
نتایج جستجوی خود را برای بررسی و استفاده مجدد، ذخیره کنند.
متن کامل منابع را بدون محدودیت دانلود کنند.

شرایط استفاده از Zednee:

پژوهشگرن به صورت انفرادی می توانند با شرایط ذیل از Zednee استفاده کنند:

دسترسی ماهانه، دانلود 30 مقاله: 60.000 تومان

دسترسی زمانی نامحدود، دانلود 30 مقاله، 90.000 تومان

چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

با نزدیک‌ترین نمایندگی ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید