کارگاه های توانمندسازی

شرکت پیشگامان دانش گستر فرداد مفتخر است که با بهره مندی از کادرمجرب و سابقه برگزاری دوره های آموزشی موفق، در خدمت جامعه علمی کشور باشد. تیم آموزشی شرکت، تاکنون بیش از 30 دوره آموزشی در راستای توانمندسازی اعضای محترم هیات عملی، دانشجویان و پژوهشگران در خصوص مباحث مربوط به مراحل مختلف پژوهش شامل الفبا و ابزارهای پژوهش، جستجو و بازیابی انواع منابع اطلاعاتی از پایگاه های فارسی و لاتین، پیداکردن موضوع پژوهش، آشنایی با هات تاپیک و غیره در دانشگاه ها و مراکز علمی کشور برگزار نموده است.

تیم آموزش فرداد، آمادگی جهت برگزاری دوره های آموزشی برای دانشگاه ها و مراکز اطلاعاتی را دارا می باشد و به منظور پوشش حداکثری نیازهای اطلاعاتی پژوهشگران ایران عزیز، پروپزالی در رابطه با کارگاه های مختلف در دو سطح رایگان و هزینه ای تهیه نموده که پروپزال مذکور را از اینجا می توانید دانلود فرمایید.

 

 

نمونه موفق با استقبال بیش از 500 نفراز پژوهشگران از سراسر ایران

یکی از نمونه های موفق کارگاه های برگزار شده دوره “ایران برای ایران” است که در قالب یک دوره 8 جلسه ای، از مرداد ماه 1400 به صورت ماهانه برگزار شده است. این دوره موفق، حاصل همکاری مشترک بین کمیته تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایران، کمیته تحقیقات دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و شرکت فرداد است.

 

فهرست برخی از کارگاه های برگزار شده با همکاری دانشگاه های مختلف

راهکارهای افزایش شانس پذیرش مقالات و پیدا کردن ژورنال مناسب برای سابمیت مقاله با همکاری دانشگاه تهران

آشنایی با گوگل اسکالر با همکاری دانشگاه تهران

راهکارهای انتخاب موضوع و آشنایی با هات تاپیک با همکاری دانشگاه تهران

راهکارهای انتخاب موضوع و آشنایی با هات تاپیک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

و …

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص موضوعات و شیوه برگزاری کارگاه با ما در ارتباط باشید!

چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

با نزدیک‌ترین نمایندگی ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید