دسترسی به نسخه‌ی تمام‌متن مقالات پزشکی Knowledge E

شرکت Knowledge E ناشر نشریات و مجموعه ‌مقالات کنفرانس‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی است که مایل هستند دست‌آوردهای خود را به‌صورت فراملی با پژوهشگران و علاقه‌مندان به اشتراک بگذارند.

بدین منظور شرکت Knowledge E پس از بررسی سلامت و اصالت مقالات کنفرانس‌ها و نشریات و بهره‌مندسازی آنها از سرویس‌های ویژه‌ی نشر خود، همه‌ی منابع منتشرشده‌ را به‌صورت رایگان و با دسترسی باز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای سهولت دسترسی به این منابع، مقالات براساس موضوع محوری‌شان نمایه و در سری‌های موضوعی Knowledge E منتشر می‌شوند.

مجموعه‌ مقالات پزشکی Knowledge E از سری انتشارات Knowledge E در حوزه‌ی سلامت محسوب می‌شود. این مجموعه نوپا، اما، به پشتوانه‌ي سرویس‌های ویژه‌ي نشر Knowledge E، بسیار غنی و باکیفیت است.

منابع کتابخانه‌ی الکترونیکی خود را با مقالات Knowledge E غنی‌تر کنید

اگر در کتابخانه‌های علوم پزشکی یا علوم وابسته فعالیت دارید و مایل هستید کاربران خود را از این مجموعه‌ي ارزشمند پزشکی بهره‌مند کنید، عبارت زیر را به همراه لینک مربوط کپی و در سایت کتابخانه‌ی خود درج فرمایید.

دسترسی به نسخه‌ی تمام‌متن مقالات پزشکی Knowledge E

نشریات و کنفرانس‌هایتان را در پلتفرم نشر Knowledge E منتشر کنید

پلتفرم نشر Knowledge E در جولای 2016 کار خود را آغاز کرده است و به پشتوانه‌ي تجربه و تخصص تیم نشرش توانسته است ظرف مدت کوتاهی دو مجموعه از مجموعه‌ مقالات کنفرانس‌های منتشرشده خود را وارد نمایه‌نامه‌ي ISI کند. چنانچه تمایل دارید مجموعه ‌مقالات کنفرانس‌ها یا نشریات پزشکی خود را در پلتفرم نشر Knowledge E منتشر کنید و از مزایای ویژه‌ي آن بهره‌مند شوید، با ما به نشانی info[@]fardadsolutions.com تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

با نزدیک‌ترین نمایندگی ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.