انتشار و نمايه سازی نشريات

شرکت KnowledgeE پلتفرم نشر خود را به نشانی KnEpublishing.com در اختیار همه‌ی دانشگاه‌ها و موسسه‌هایی می‌گذارد که تمایل دارند مجموعه ‌مقالات کنفرانس‌ها و مقالات نشریات‌ خود را در سطح جهانی ارتقا دهند.

 

نمونه مقالات منتشر شده در پلتفورم نشر Knowledge E

سری مهندسی Knowledge E

سری علوم انسانی Knowledge E 

سری علوم زیستی و مهندسی پزشکی 

سری انرژی

 

پلتفرم نشر Knowledge E یک سرویس آنلاین جدید از نوع دسترسی باز است که با امکان دستیابی به نسخه‌ی الکترونیکی مجموعه ‌مقالات شما به دیده‌شدن برند و ماندگاری آثارتان کمک می‌کند. همچنین به پشتوانه‌ی این سرویس پژوهشگران و دانشگاهیان در سراسر جهان به‌صورت رایگان به این مجموعه‌ها دسترسی خواهند داشت.

Knowledge E به هر مقاله یک شناسه‌ی دیجیتال (DOI) اختصاص می‌دهد و به این روش امکان بازیابی، خوانده‌شدن و استناد‌گرفتن آسان مقالات فراهم می‌آید؛ البته پیش از آن تک‌تک مقالات با سرویس iThenticate همانندجویی می‌شوند و تنها مقالاتی وارد پلتفرم Knowledge E می‌شوند که اصالت و سلامت آنها به‌وسیله‌ی iThenticate تایید شده باشد. به این ترتیب نه‌فقط شاخص مشاهده‌پذیری مقالات بلکه اعتبار نشریه یا کنفرانس هم ارتقا می‌یابدKnowledge E نماینده‌ی رسمی شرکت CrossRef است و DOI مقالات را از CrossRef در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

دسترسی به سایت

 

سرویس‌های ویژه‌ای که تنها CrossRef ارائه می‌دهد و در صورت استفاده از پلتفرم نشر Knowledge E می‌توانید از آنها بهرهمند شوید:
KnEpublishing.com

 

استفاده از نرمافزار iThenticate

 

  • DOI به کل مقاله سینک می‌شود و نه‌فقط به عنوان و تصویر مقاله
  •  همانندجویی و اطمینان از اصالت مقاله
CrossRef، DOI را به کل متن مقاله سینک (وصل) می‌کند و نه‌فقط به تصویری از نمای کلی مقاله. این بدان معنا است که با جست‌وجوی هر قسمت از متن مقاله، و نه‌فقط جست‌وجو در عنوان مقاله، DOI مقاله بازیابی می‌شود.

همانندجویی

همه‌ی مقالات Knowledge E به iThenticate ارسال (Submit)  می‌شوند که کار همانندجویی و اطمینان از اصالت و کپی‌نبودن مقاله را انجام می‌دهد.

دریافت خدمات به‌صرفهتر

هزینه‌ی تمام‌شده‌ی CrossRef برای مشتریان Knowledge E به‌مراتب کم‌تر از هزینه‌ای است که دیگر تامین‌کنندگان DOI مانند mEDRA دریافت می‌کنند.

CrossMark

  • به‌روزرسانی تغییرات
به کمک این سرویس می‌توان از آخرین ویرایش‌ها و تغییرات مقاله مطمئن شد. CrossMark کاربر را به آخرین نسخه‌ی مقاله هدایت می‌کند.

ارائه‌ی این سرویس تنها با CrossRef ممکن است.

Cited-by

  • امکان ردگیری مقالاتی که به مقاله‌ی شما استناد کرده‌اند
این سرویس، ارائه‌دهنده‌ی اطلاعات مقالاتی است که به مقاله‌ی شما استناد کرده‌اند؛ البته به شرط قرارگرفتن مقاله‌ی شما در پلتفرم نشر Knowledge E. بدین منظور این سرویس Knowledge E بخش منابع و مآخذ هر مقاله‌ی منتشرشده را هم بررسی می‌کند و، اگر DOI نداشته باشند، به آنها DOI اختصاص می‌دهد.

ارائه‌ی این سرویس تنها با CrossRef ممکن است.

Auto-Update (CrossRef-Orcid)

  • به‌روزرسانی پروفایل نویسندگان مقالات
این سرویس پروفایل نویسندگان مقالات را به‌صورت خودکار به‌روز می‌کند. این امر شامل اطلاعاتی است که نویسندگان هنگام ثبت مقالات‌شان به CrossRef ارسال (Submit) و در سیستم‌های مختلف وارد کرده‌اند.

ارائه‌ی این سرویس تنها با CrossRef ممکن است.

Indexing in Scopus, WoS,etc

  • غربال مقالات برای ورود به نمایه‌نامه‌های بین‌المللی
با CrossRef کار غربال‌گری مقالات برای ورود به نمایه‌نامه‌های بین‌المللی مانند Web of Science و  Scopusاز پیش تنظیم شده است. این سرویس به ارتقای شاخص مشاهده‌پذیری و دسترس‌پذیری مقالات و مراجع آنها کمک زیادی می‌کند.

امکان دریافت DOI اختصاصی برای اجزای مقاله، مثل فرمولها و تصاویر مندرج در مقاله

با CrossRef امکان دریافت DOIهای مجزا برای عناصر و اجزای مربوط‌به‌هم در یک مقاله، مانند تصاویر و فرمول‌ها و مجموعه‌داده‎های مقاله، وجود دارد. CrossRef به هر یک از این اجزا DOI جداگانه‌ای اختصاص می‌دهد.

 

چرا نباید این سرویس را از دست بدهید؟

معمولا بیش‌تر نشریات منطقه‌ای به‌صورت پیوسته از سوی پایگاه‌های اطلاعاتی بین‌المللی دیده نمی‌شوند و درنتیجه در سطح جهان نامرئی باقی می‌مانند.

انتشار مجموعه ‌مقالات نشریات شما در پلتفرم Knowledge E این امکان را به شما می‌دهد تا از گستره‌ی وسیع خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • دریافت شماره‌ی استاندارد بین‌المللی نشریات (eISSN)
  • مدیریت فرآیند آپلود و ارائه‌ی مقاله
  • روان‌سازی فرآیند ویراستاری و تبدیل فایل
  • نگهداری شناسه‌های دیجیتال مدارک (DOIs) برای مقالات پذیرش‌گرفته
  • آپلود مقالات برای داوری و، در صورت گرفتن پذیرش، ارسال برای نمایه‌سازی در پایگاه Scopus‌ از ناشرElsevier، Web of Science از موسسه‌ی Thomson Reuters و در دیگر سرویس‌های تامین منابع اطلاعاتی
  • برگزرای کارگاه‌های آموزشی با تدریس متخصصان تراز اول جهان – در این کارگاه‌ها ویراستاران و ناشران از تازه‌ترین اصول و استانداردهای نگارش و نشر آگاه می‌شوند. با چنین پشتوانه‌ای می‌توانید:
    • از ظرفیت‌های پژوهشگران و مقاله‌نویسان خود بهره‌مند شوید
    • فرآیند داوری مقالات‌تان را به‌طور موثری مدیریت کنید
    • نشریات جدید تولید کنید و نشریات فعلی خود را ارتقا بخشید
  • بهره‌مندی از پشتیبانی‌های تخصصی در فرآیند نگارش و ویراستاری مقاله‌ی انگلیسی و ارسال مقالات به نشریات

بنابراین، با استفاده از پلتفرم نشر Knowledge E هم در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم میزان تاثیرگذاری و ماندگاری پژوهش‌هایتان را افزایش می‌دهید.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی این خدمات با ما به نشانی info[@]fardadsolutions.com تماس بگیرید.

چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

با نزدیک‌ترین نمایندگی ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید