مشاوره نمایه‌سازی برای نشریات

با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در خصوص خدمات موردنیاز مجلات داخلی و همچنین در راستای تحقق  بند ۱ سیاست‌های کلی ابلاغی در حوزۀ علم و فناوری مبنی بر کسب مرجعیت علمی در جهان و تاکید دولت سیزدهم بر افزایش تاثیر و گسترش نفوذ علمی مجلات داخلی در سطح بین‌المللی، شرکت پیشگامان دانش گستر فرداد برآن است که خدمات تخصصی نمایه‌سازی در بانک‌های اطلاعاتی معتبر بين‌المللی شامل ISI (Web of Science)    Medline, Scopus و  PubMed (PubMed Central) را در قالب یک بسته خدمتی تخصصی، مستقل و مجزا از خدمات نشر برای مجلات علمی کشور ارائه نماید.

 

خدمات نمایه سازی تخصصی در دو سطح بخش «مشاوره و ارتقاء» و «نمایه‌سازی» ارائه خواهد شد.

 

 

در بخش مشاوره و ارتقاء، مجلات به طور کامل مورد ارزیابی تخصصی قرار گرفته و گزارشی از وضعیت موجود و اقدامات موردنیاز برای ارتقای آن‌ها ارائه می‌گردد. در صورتی که با توجه به ارزیابی انجام شده، مجله توان نمايه شدن در بانک‌های اطلاعاتی معتبر بین‌المللی را داشته باشد، مراتب به سردبير محترم مجله اطلاع‌رسانی خواهد شد. در غیر این صورت،باتوجه به نقاط ضعف مجله در شرایط موجود راه‌کارهای لازم جهت بهبود وضعیت و ارتقای آن ارائه می‌شود.

 

 

در سطح نمایه سازی، تمام اقدامات مربوط به ثبت در نمایه‌نامه‌های مذکور برای مجله تایید صلاحیت شده، توسط گروه تخصصی نمایه‌سازی شرکت به طور کامل انجام می‌گیرد.

 

 

امید است که با تلاش و تجربه تیم نمایه‌سازی شرکت پیشگامان دانش گستر فرداد، ارائه این خدمت جدید گامی موثر در راستای تحقق اهداف بلندمدت مجلات علمی کشور و تسهیل فرایند نمایه‌سازی این مجلات در بانک‌های اطلاعاتی معتبر بین‌المللی باشد.

 

برای آشنایی بیشتر با خدمات مذکور، شرح مفصل‌تر و بررسی زمینه‌های همکاری با ما در ارتباط باشید!

چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

با نزدیک‌ترین نمایندگی ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید